Konu
bana göre güzel bir domain
21-09-2008, 13:44:41
#11
RecepD
Tias adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesajı düzenler misin?.başka bişey koy domaini kapmasınlar ben alırım yarın
hiç yakışıyomu yaptığın.. almıycan madem neden domaini parselliyosun