Abicim Sakın Alma Aman Diyim Ne Adamlara Ulaşılıyor Ne Siteler Çalışıyor.
Önceden telefonlarını aayınca ev çıkıyordu.
Sonra telefon işi düzeldi 3 haftadır cpanele girilmiyor lisans yok.
her aradığımda cpanal lisans parası ödendi cpanel şirketinin açmasını bekliyoruz diyolar


Onu bunu bırakın dün aradım ne deseler beyenirsin.Turkiyesunucu'nun sahibi ordan ayrılmış sadece serverları orda kalmış panel ile ilgili birşey yapamazlarmış.
Bugünde tüm siteler kapandı süpriz olmadı bana gerçi hala ulaşmaya çalışıyorum telefonları meşgul.