bir domainimi bloggere yönlendirmiş ve hostu burdan sağlıyorum..bi kaç gün sonra bu domainle ücretli bir hosta geçmeyi düşünüyorum..

bu durumun + ve - leri nelerdir?(sitemin PR si,alexa sıralaması,vs.)
bloggerdan silmem vs gereklimi..