zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
ben suçlu bu arkadaş demedim
dediği şey yanlıştı ama hala doğru gibi bizlere lanse etmeye çalışıyor
yaptığı hatayı kabul etmeli
Demişki " ben test ettim gördüm sağlam çalışıyor makinaları, panelide sağlam. "
Adam gördüyse bunu demesi sence yanlışmı? ben görsem bende yazardım. Ama adam yawşak çıkmış milletin parasını alıp tüymüş. Bence tek suçlu parayı çalan adam.. VazgectimSenden nickli arkadaşın tek suçu %100 emin olmadan adamların hakkında iyi yorum yapmak olmuştur belki. Ama ona bakılırsa %100 emin olmadan adamlara *********** diyenlerde suçludur