20 Mbit Hattım varken 0 a vurduran gayet güzel bir lossdu... ( Oyun Sunucusu Derken CS ( UDP ) )

Gerekli Test programlarıyla Birçok noktadan Testler falan yapmıştık.

Fatih Bey ile " Ben onada inanmam yok oda gerçek değil yok sende sorun vardır" Şeklinde Konuşma bile gerçekleştirilmişti