VazgectimSenden adlı üyeden alıntı:
Yazık mydeli... Sabahlara kada rücret almadan sana yardım ettim ben.. Bunları okuyunca birkez daha anladım ki kimseye yardım etmeyeceksin sonra nankörlük olarak geri dönüyor.. Forumlara yazdığım yazıyı bu sefer ki yazımda da yazdım... Senin dolandırıcılık dediğin olay paneli beğenmemeydi buna hakkın yok bi kere ki panel HostingAccelerator du.. Komik bir şikayet olarak gördüm sadece.. Sonra ben verdiği alana iki tane swf atıp çağardım kontrol için.. Evet gerçekten hızlıydı ve kapanmıyordu zaten sorun olamazdı da dediğim gibi sunucular parası ödenerek türkiyenin en iyi firmalarından birinden alınıyordu... Ben dolandırıcılığını görmediğim birine *********** diyemem doğrudur.. Millete *** atmak gibi bir huyum yok.. Buraya yazdığımda da elimde kesin kanıt verdı öyle yazdım... Teknik desteğine gelince adam sunucudan anlamıyordu ama para ondaydı teknik desteğide başkasından sağlıyordu.. Onun dışında geçmiş yazılaıma bakarsan millete küfür ettiği sırada kendisine yazdığım yazı bellidir hiç yakışmıyor yazık dedim.. Sen 1 mb alan karşılığı bunu yaptığımı düşünüyorsan komik

Çünkü benim mp3 suncum var

Emin ol 2 tane swf yi isteseydim oraya atardım
Sanırım bugün geldiğinde karşılıklı reklam yapalım teklifine verdiğim hayır cevabım içindi bu laflar..
Sana son ve tek bir kelimem var "yazık" lütfen bir daha hiçbir şekilde benden ne yardım iste ne de tek kelime et...
çok güzel çeviriyorsun kendine
o kadar millet *********** diyor sen destekliyorsun belkide o yazını okuyup bunlardan host alan biri çıktı bunun vebalini nasıl odeyeceksin?? o kadar kişi *********** diyo hiçbişey bilmiyo sen biliyosun. ne diyim hayırlı işler..