Aklımda henüz bir fiyat yok, görüşlerinizi almak istedim bir fiyat belirlediğimde satışı sunucam. Site eğer ilgilenilirse iyi ziyaretçi kitlesine ulaşabilir. Clable arkadaşımın belirtiği gibi şeboist, şebnem ferah seven kişilere deniyor.Yorumlar için teşekkürler başka görüşü olan arkadaşlar varsa belirtirse sevinirim, bugün veya yarın satışa sunmayı düşünüyorum.