şeboist, şebnem ferah seven kişilere deniyor zaten. bir de sonuna fan eklemen domaini anlamsızlaştırmış bence. fan yerine başka birşey olsa daha iyi olurdu. bir de piyasada şebnem ferah ile ilgili birçok site var, ve benim düşüncem maksimum xx YTL eder. forumda istediğin bi fiyattan açık arttırma başlat eğer satmayı istiyorsan, çünkü sitede şebnem ferah seven kişiler var