Arkadaşlar bir tane blogum var, 4 gün içeririnde yaklaşık 1.5 gb bw kullanmış. Öyle ahım şahım bir hiti de yok. Hitler 300 - 400 civarı. Blogun bulunduğu hostta 3 tane tema var. Bunların toplam boyutu 1.5 mb, ve 3 ünün 1 günde toplam indirilme sayısı; 20. Bundan dolayı bw yiyodur diyeceğim, o kadar yapmaz herhalde bu indirilme sayısından.

Kullandığın eklentiler;
akismet
audio player
cforms
comment info tip (yeni kurdum)
gravatar
resimli bağlantı kutuları
simple tags
Wp- download manager
WP-pagenavi


neden bu kadar bandwidth yiyordur arkadaşlar sizce?