Konu
2 adet sunucu kiralanacaktır.
18-09-2008, 21:25:03
#5
By.AdSL
Misafir
TR'de sana
netinternet
diyecem ama osman linux ustası..
Forumda
KEREM
adlı user ile irtibat kurabilirsin..
TR olarak sunucu satıyordu windows'la arası iyi..
Bir bakmanı isterim