Ya tr dclerde kardeşim 1 mbit için 300 ytl istiyorsa birde adı duyulmuş bir firmaysa tamam. ama öyle dcler çıktıki 10 mbit için 325 ytl istedikleri gibi birde havuz yok demeleri. bi araştırma yapıyoruz 10 mbiti 325 e veren firmaları tt den 30mbit gibi bi hat aldıkları ortaya çıkıyor. ama ne hikmetse havuz yok ve size 10mbit özel hat veriyoruz diyorlar. benCe arkadaşlar öncelikle türktelekom da şöyle şekilli bi tanıdık bulun ve ona dclerin tt den aldıkları mbitleri isteyin. ozaman anlıycaksınız.
HE BİRDE BU ARADA BENDE TEKLANDAN HİZMET ALIYORUM. TAM İSTEDİĞİN HERŞEY ORDA MEVCUT. AMA SANA GÖRE TEK KÖTÜ YANLARI PAHALI OLMALARI.