Arkdaşla Görüştüm.Böyle Bir Konuşma Bende Yok.Zaten Eski Ortagım Oldugu Düpedüz Belli Hemde Aşşagıdaki Konuşmayı Ben Yapsam Neden r10'a şikayet Et diyim ki ?

http://www.cybercocuk.com/Salak1.JPG