mydeli adlı üyeden alıntı:
haha evet abi haklısın sen sevdigim bir abim(din) ama surkentin *********** değil cok guzel panelleri var hatta hızlı acılıyo sayfa diye bizim msjlara cevap yazıyodun.SÜrkentten herkes o kadar şikayetciyken sen koruyodun.Ve sadece sponsor oldugu için emin ol sponsor olacak host firmasi çoktur.işalah baskasi sana sponsor oldugunda da sürkent kadar översin onlari cunku herkesin tavsiye edilmeye ihitiyaci vardir..

hatırlatmak amacıyla msj: https://www.r10.net/showpost.php?p=16254&postcount=5

Yazık mydeli... Sabahlara kada rücret almadan sana yardım ettim ben.. Bunları okuyunca birkez daha anladım ki kimseye yardım etmeyeceksin sonra nankörlük olarak geri dönüyor.. Forumlara yazdığım yazıyı bu sefer ki yazımda da yazdım... Senin dolandırıcılık dediğin olay paneli beğenmemeydi buna hakkın yok bi kere ki panel HostingAccelerator du.. Komik bir şikayet olarak gördüm sadece.. Sonra ben verdiği alana iki tane swf atıp çağardım kontrol için.. Evet gerçekten hızlıydı ve kapanmıyordu zaten sorun olamazdı da dediğim gibi sunucular parası ödenerek türkiyenin en iyi firmalarından birinden alınıyordu... Ben dolandırıcılığını görmediğim birine *********** diyemem doğrudur.. Millete *** atmak gibi bir huyum yok.. Buraya yazdığımda da elimde kesin kanıt verdı öyle yazdım... Teknik desteğine gelince adam sunucudan anlamıyordu ama para ondaydı teknik desteğide başkasından sağlıyordu.. Onun dışında geçmiş yazılaıma bakarsan millete küfür ettiği sırada kendisine yazdığım yazı bellidir hiç yakışmıyor yazık dedim.. Sen 1 mb alan karşılığı bunu yaptığımı düşünüyorsan komik Çünkü benim mp3 suncum var Emin ol 2 tane swf yi isteseydim oraya atardım

Sanırım bugün geldiğinde karşılıklı reklam yapalım teklifine verdiğim hayır cevabım içindi bu laflar..

Sana son ve tek bir kelimem var "yazık" lütfen bir daha hiçbir şekilde benden ne yardım iste ne de tek kelime et...