Söylenecek çok şey var lafı gediğinede tam oturturum ama yönetimden torpilli adamları sevindirmek istemiyorum kısacası şartlar eşit değil...
Maça gelince sonuç , oyunla doğru orantılı oldu tahminimde bu yöndeydi , portekizli arkadaşları kutlarım.
Not : Bir Fenerbahçe'li olarak tüm türk takımlarına Avrupada başarılar dilerim.
Agzına saglık hocam. Portekiz vatandaşlarını ve porto oyuncularını tebrik ederim..
agzına saglık hocam,yinede lafı oturtmuşun oturtacagın kadar
Anlayana