Konu
Latin1, Latin5 ve UTF8 Çıkmazı
18-09-2008, 03:08:51
#2
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
asp de aynı problemleri yaşamış biri olarak gerçekten işinin biraz can sıkıcı olduğunu söyleyebilirim.
bence en temizi, utf8 e geç, yamulan karakterler için bi script yaz ve replace ile düzelt derim.
işin temiz kafan rahat olsun