bir üniversite klup sitesi yapıyorum.. bir süredir html olarak kullanıyordum ama şimdi joomlaya geçmeye karar verdim ama bir türlü tam olarak temayı joomlaya geçiremedim..
www.yeni ufuklar kulubu.com/index.php adresinden sitenin tasarımına bakabilirsiniz. sade bir tema var tek taraflı sutun var.. yardımcı olabilirmisiniz acaba???