Son olarak 2 hesabim banladı ikisinde de ödeme yapılmayacağı yazıyordu. Geçen ay sanırım son olarak ödemeyi uygun gördüler artik onuda yapmıyorlar .. Goldkey bence bitmiştir...
Goldkey bitmiştirden ziyade
3-4 aylığına bitmiştir demek daha doğru olur
2005'te de bitmiş diyorduk
sağolsun parasız bırakmdı