gencabc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki biraz daha açarmısınız. mesela ban yediğinde biriken kazancınızı ödüyormu neye göre ban veriyor. ve bide forumda bazı arkadaşlar gold key hesaplarını satıyorlar 200 dolara filan. gold keye normal şekilde üye olunmuyormu. yani ikinci el mi almamız gerekiyor 200 dolar verip hesabı?
Banlandığın hiçbir firmadan ödeme alamazsın.