teşekkürler ama tek sebep o değil üyelere ipb ye geçmeyeceğimizi ve smf ye devam edeceğimizi söyledik çok sevindiler nedense hiç ısınamadılar ^^ + şuan kullandığım smf sistemde inanılmaz derecede emeğim var her köşesinde bir ayar bir modifikasyon bir özellik var + ipb teması modları desteği çok az

yukardakilerin tümü vazgeçme nedenimin yarısını oluşturuyor diğer bir yarısıda türkçe karakter problemleri sorunları vb bi kaç sorun.