Sorunu istersen ben cozebilirim kardes, tek sorun bu ise?
Ben ilk phpbb ile baslayip vB lisansi alip convert ettim, vB'yi de sevmeyip IPB lisansi almistim ve ona convert etmistim yani IPB benden sorulur desem abartmam

Hatta ipb-tr.com domain'i alip Turkce destek sitesi yapacaktim, o zamanlar yoktu