neyin peşindeyim söyliyim seo adı altında şu sayfalarda binlerce takla atmanızın peşindeyim sonra google sızı gormeyınce feryad basmanızın peşindeyin sonra seo diye kascam derken sendbox yemenizin peşindeyim o kadar çok gereksiz yere kurcalıorsunuz ki bu olayları oyundan beter resmen. ben bunun peşindeyim kendiniz ediyorsunuz kendiniz buluyorsunuz
Cikip r10da okudugum makalelerle bu isi yaptim demeyi biliyorsaniz ki biliyorsunuz gordugum kadariyla, bu makaleleri yazanlarin kendini seo uzmani olarak goren kisiler oldugunu da kabul ediyor olmaniz gerekir.
Bu durumda okunan makaleleri uygulayip binbir takla atan kim oluyor cok merak ediyorum dogrusu.
Bir konuya daha aciklik getireyim, genelde tevazu yanlisiyimdir ancak boyle taklali maklali bir uslup hosuma gitmediginden soyluyorum.
Ben takla attiran taraftayim.