The_CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
150 veirken 30 daha verseydiniz de Vb alsaydınız daha mantıklı Değilmiydi sizce.
Bence degil. Cunku IPB, vB'den daha iyi. Bir IPB kullanicisi olarak IPB'yi sonuna kadar savunurum.
Hatta vB, bu yeni versiyonundaki profil stilini IPB'den caldi ama icine etti. IPB'ninki daha super, eger daha once hic gormedinse