Merhabalar Arkadaşlar Ben Arada Sırada Lattop'dan Girebiliyorum Fakat Eskisi Kadar Giremiyorum Tabikide.
Resimleri Yenilermisin ? Birde ben Bakim.Loglara Baktım Profilindeki Msn adresiyle bir konuşma yok.ama gene ekleyebilirsen sevinirim.