1 kere geldi, daha 3-5 kez gelirler. Vermedim anasını satıyım, bozuk param yok diyorum hala dilenci gibi istemiyolar mı sinir oluyorum. Elli kere gelmelerine de sinir oluyorum. Bayram sabahı 1 kere gelin eywallah verelim 5-10 da dilenci gibi iki de bir gelinmez ki...