SeoQuake kullanıyorum.Dikkatimi birşey çekti
robot.txt r10'nun kiyle benimki arasında çok fark var

User-Agent: *
allow: /
benimki böyle.Yani yapmam gereken birşeyler var mı ?
robot.txt vs gibi aramalar yaptım sonuç bulamadım istediğim gibi.