Konu
robot.txt nasıl olmalı
16-09-2008, 19:49:21
#1
forumbeta
Üyeliği durduruldu
SeoQuake kullanıyorum.Dikkatimi birşey çekti
robot.txt r10'nun kiyle benimki arasında çok fark var
User-Agent: * allow: /
benimki böyle.Yani yapmam gereken birşeyler var mı ?
robot.txt vs gibi aramalar yaptım sonuç bulamadım istediğim gibi.