TnT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum forumunu ziyaretçilere açmamışsın bu yüzden üyelik istiyor, sitemapıının çok büyük olmasını bekleme zaetn çok küçük bir forumun varmış,zaten yeni açmışsın.
forumda '' vbseo sitemap '' diye arat, bu eklentiyi kur çok işine yarar.
olmazsa bana PM At

alla alla yanlışyere cvp yazmadın demi ben datalife engine kurdum forumla alakası yok devamı içinse üyelik istemiom