asp kullanırdım. vbulletin smf bi baktım herşey php. host alıcam php ucuz asp pahalı. girdim buraya burda da herkes php. birde site - forum entegrasyonu için zaten php. mecbur php öğrenmeye başladım. asp den php ye geçiş zor olacaktı gibi ama baktım c diline benziyo. ordan kurtardım. asp de yaptığım bazı şeyleri php ile yapmaya kalktım yapamadım ama sonra farklı bir yol ile php den yapılabildiğini falan öğrendim. şuan sorarsan php ye geç derim