Arkadaşlar şuan kullandığım iki ayrı reseller var.
toplamda 15 site felan.
İkisininde paneline girebiliyorum. sorunsuz şekilde.
Ftp leride çalışır durumda
Ama IE den FF den Operadan veya Chrome den domaini yazdığımda siteler açılmıyor.
ulaşılamıyor diyor.
msn den kime sorduysam siteler açılıyo (bi ikisi hariç)
Ama bende açılmıyor
NS leri çevireli 3 gün oldu bi sitenin. o bile hata veriyor. 2 gün önce açılan sayfalar şimdi açılmıyor. onu bırakın,biraz kurcalayınca sitenin 2 si açıldı sonra giye gitti.
Antivirüsü kaldırdım olmadı
yenisini kurdum filtreleri disable ettim olmadı. firewall ile uğraştım gene olmadı
cmd ipconfigden dns leri temizledim olmadı.
care2 ile temizlik yaptım gene olmadı...
Nedir yani bi bulamadım...
Bilen varsa çözümünü bi yazsın lütfen kafayı sıyırcam..!
Birde şunu okudum tt de sorun varmış. Netdirekt sunucularına bugün 16.09.2008 tarihinde 11 den beri ulaşılamıyor. bundan kaynaklanıyo olabilirmi ?
gerçi msnde yazdığım adam benden 10 km uzakda oturuyor. yani ondada açılmaması gerekmezmiydi ?