Konu
nedir bu cimrilik???
16-09-2008, 13:13:44
#2
gangan
asp php kadar yaygın ve kolay değildir. herkes asp yapmıyor ve genelde herkes aspyi seçmiyor. tercih edilen php oluyor. bu yüzden de genelde paylaşımlar ve açılan konular asp forumuna olmuyo