showtread'de 2 tane yan yana geniş diktörtgen altlarında birim.
İlk mesaj içine 728*90 banner ve altına birim.
Bu şekilde kullanıyorum genelde 1 sayfada. İyi bir gelir oluyor ama merak etttiğim adsense böyle şeylerden haz alıyor mu ? Yoksa sonuna kadar verdikleri hakları kullanayım mı ?
Teşekkürler