ya inanamıyorum dun gezerken adamın gunluk 250 300 dolar kazandıgını gordum 20 30 tıka onlar banlanmıyor risk olmuyor bizim kazandıgımız tık basına 0,01 dolar nasıl risk oluyor anlamıyorum