bence suc sizdede var..

adami tanimiyorsun etmiyorsun,o kadar dolandirici konusunu okuyorsunuz,halen eski hatalari yapiyorsunuz..!!

egerki r10 dan ise,üyeligi ile bir pm atmayla baslayabilirdiniz..

veya referans göster diyebilirdiniz..

hesaptan bir resim( screenshot) yap diyebilirdin..v.s.