Barhalli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de oluyor göz altı morlukları lâkin bu yağ dokusu neden azalır ki anlamam yüzüm için hiçbişey kullanmıyorum ne jel ne krem ne de sabun sanırsam benim cilt kendini yenilemiyor
Sol cilck yap bitane sonra F5 yap