Alıntı
Gözaltı morlukları gözaltında damarlanmanın artması ve yağ dokusunun azalmasıyla oluşur.
Bende de oluyor göz altı morlukları lâkin bu yağ dokusu neden azalır ki anlamam

yüzüm için hiçbişey kullanmıyorum ne jel ne krem ne de sabun sanırsam benim cilt kendini yenilemiyor