Merhaba Arkadaşlar şu
SEO işinde herkes birşeyler söylüyor binlerce makale yazılıp birçok ıvır zıvır anlatılıyor uzman niteliğinde insanlardan bahsediliyor
SEO kendi başına bir uğraş denip insanları korkutuyor.
Bende bundan yaklaşık 4 hafta önce bır fırmanın web sitesini yaptıktan sonra r10 da seoyla ilgili yazıları okuduğumda açıkçası oyle yazılar gördümki korktum ürktüm sonunda r10da uzman olarak nitelendirilen bir arkadaşımıza yaptıgım sitenin seo ayarlarını kaça yapabıleceğini sordugumda bana söylenen fiyat
600 ytl idi

Bu fiyatı duyduktan sonra içimden yuhh dedim tabıkı arkadaşımıza bısey demedım teşekkürlerimi iletip uzman bır arkadaştan seo yardımı almaktan vazgectım kendi kendıme 1-2 gun makale ve yazıları okuduktan snra gereklı işlemleri yaparak sitedeki seo denilen ama aslında çok abartılan işlemleri yaptım bunu yaptıktan sonra yaklasık 2 hafta geçti köpek oteli kelımesınde 18. sayfada cıkan sitem şimdi 1.sayfada köpek eğitimi kelimesnde ilk 50. sayfada bıle cıkmayan sitem şimdi 3.sayfada köpek satışı kelimesinda 23. sayfada çıkan sitem şimdi 3.sayfada şuanda sadece 2 haftalık bır sonuc bu site adresim şu:
Greendog, Köpek Eğitimi, Köpek Satışı, Köpek Oteli demek istediğim şu seo denılen olay bence çok abartılıyor.. seo denılen olay doğru kodlama temız kodlama ve google la doğru iletişimden ibarettir... her kim bunları doğru yaparsa google bunu sevecektir bukadar basit bence burda bır cok kişinin hatası doğru kodlama temız kodlamadır.. bence seo denılen şey abartılıyor en azından bu kendi fikrim
işte fark burda sen 2 haftada 3.sayfaya kadar getirebiliyorsun ama senden o parayı isteyen adam 2 haftada hiç inmicek şekilde seni 1.sıraya kilitlicek.
diğer yorum yazan arkadaşlar lütfen bırakın bu boş ağızları seo olayını küçümsemeyin. yani 600 YTL tamam o kelimeler için
çok ama sonuçta yapılan bir iş. o da adamın ekmek kapısı. azıcık emeğe saygı gösterin. burda o seo uzmanları bildiklerini paylaşmasaydı acaba hangibiriniz seo nun ne olduğunu bilecekti.
Saygı..