Arkadaşlar Lisans 1 Yıllık Sonuçta bu bir kampanya Piyasayı Öldüren O kadar fiyat varki bizimde bazı şeyler yapmamız lazım bunun gibi
Elazığlı Kardeşimede Teşekkür ediyorum lisansın 1 yıllık olduğunu yazmayı unutmuşum

Tekrar Teşekkürler
Yanlış anlama sakın hocam haklısın da, sen zararına vermiş oluyorsun. Yani bu piyasayı öldürmek değil kendini öldürmek.