Ağzımdan kötü bir şey cıksın istemiyorum. O Sorunu hallettik kimseyide mağdur bıraktığım yok konuyu oku ondan sonra gel bana burda o konu hakkında yaz. Hala Kedi gibi kaçıyorsun ve kendini haklı çıkarmak için elinden geleni yapıyorsun ama sen dolandırıcısın. Almış olduğun awbs lisansının parasını ödemeyip kedi gibi kaçıp sonrada kendini burada haklı cıkartacak kadarda yüzsüz birisisin sen.