koy kardeşim neyi istersen koy buraya senin gibi kişiliksiz bir insanla asla işim olmaz zaten.
Konu Kapanmıştır.
Gece gece canıma sıkma benim. Kişiliksiz olan sensin. Satın aldığın bişeyi şu gün ödeyeceğim deyip ödemeyen kedi gibi kaçıp sonra bahane bulup almaktan vazgeçen ve beni 200 YTL'lik zarara sokanda sensin. Bide gelmişsin burda kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsun. Senin yaptığın Kişiliksizlik ve yüzsüzlüktür.