Dabuluweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bırak sende neyse artık. bu kadar sende sallama önce müşterilerinin sorunu gider ondan sonra gel burda yazış tamam mı. adam kandıran benmiyim senmisin belli işte.


Lisans yenilenmesi lazımış Zauahauhau
Benim canımı sıkma , hala ne yüzle gelmişin burada yazıyorsun ya. Ben müşterilerimin sorununu gideriyorum. Ben kedi gibi kaçmıyorum (senin gibi) . Yarın msn loglarını koyuyorum bakalım o zamanda böyle kestirip atabilecekmisin Tuncay ORAL !.