hesap sahibine değilde başka bir isim yollandığında her 2side parayı alabilir mi? yoksa sadece hesap sahibi mi alabilir? yada ismine gelen kişi mi?
tam olarak anlayamadım
Hayırlı ilk etapda isme bakılır. Eğer kişinin hesabı yoksa isme para gönderilebilir.
Ama hesabı varsa kişinin o kişinin hesap numarasını havale yapılır.
Selametle..!