Konu
SandBox Dayım Galiba
14-09-2008, 20:02:44
#25
TheConqueror
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gezginturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu kadar kesin konuşmasak olmazmı..
Projectw
şikayetle sandbox olsaydı bu site sandboxtan hiç çıkamazdı..
Allah ım bana bişey oluyo