1.Konu ( Dün, 11:41:18 ): https://www.r10.net/link-borsasi/2317...ink-alimi.html
2.Konu ( Bugün, 02:10:19 ): https://www.r10.net/link-borsasi/2321...ink-alimi.html
3.Konu ( Bugün, 03:51:15 ): https://www.r10.net/link-borsasi/2321...ink-alimi.html
4.Konu ( Bugün, 13:00:55 ): https://www.r10.net/link-borsasi/2322...inacaktir.html

şimdikiyle 5.Konu ediyor. Link almak niyetindemisin değilmisin.
Eğer öyleyse adam akıllı 1 konu aç alımı gerçekleştir. Bu kadar konu üst üste açmanın anlamı ne?