1.Konu ( Dün, 11:41:18 ):
https://www.r10.net/link-borsasi/2317...ink-alimi.html 2.Konu ( Bugün, 02:10:19 ):
https://www.r10.net/link-borsasi/2321...ink-alimi.html 3.Konu ( Bugün, 03:51:15 ):
https://www.r10.net/link-borsasi/2321...ink-alimi.html 4.Konu ( Bugün, 13:00:55 ):
https://www.r10.net/link-borsasi/2322...inacaktir.html
şimdikiyle
5.Konu ediyor. Link almak niyetindemisin değilmisin.
Eğer öyleyse adam akıllı 1 konu aç alımı gerçekleştir. Bu kadar konu üst üste açmanın anlamı ne?