merhaba arkadaşlar dün saat 16:00 itibari ile domain transferi için ihs talepte bulunduk ama halen domain gelmedi ilk defa ihs kullandığım için sormak istedim hafta sonları domain transferi gerçekleştirmiyorlarmı