ekosu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence kötü bi domain bi galatasaraylı fanatik alırsa sub domainlik kullanır ve ortaya çok kötü şeyler çıkabilir şeytanice yaklaştım kabul
hiç öyle düşünmemiştim...

evet ben fanatik gs liyim alın elimden