Konu
Samiyende kayip gece !!!
14-09-2008, 01:57:44
#2
MeSsO_
40-45 dk önce geldim staddan.
Skor dışında herşey çok güzeldi.
Kötüde oynamadık.
Ama şanssızlık işte.
Baros ümit verdi bana fazlasıyla.
Lincolnde işini biliyor
Tüm stadı inletti yine Lincooln Lincooln die