bilgileriniz için teşekkür ederim, Bu ramazan ayinda insanin içi parçalaniyor, aldım dama çikardim diğer yavrularına göremedim damda annesinin tam yanina bıraktım fakat, annesi kabul etmiyor, tekrar indirdim kediyi, biberona süt koyduk tekrar yemiyor, kartona koydum ısınsın diye, orada sürekli ağlıyor, öldü ölecek, Ama benim tuhafima giden şey ise, annesi tek tek kanepenin altında geçen hafta yavrularını alıp dama götürecekti, fakat, o anda kedi annemi görüp korktuğu için yavrusunu ağzından düşürdü, yol ortasında kaldığı için, elimle alıp kanepeye diğer kardeşinin yanna bıraktım, bir sorun çıkmaz diye düşündüm, aradan bir hafta geçti kanepenin altına o kedi sürekli miyavlıyordu, bizde sandıkki belki annesi yok ortada ondan dolayı miyavlıyor, anneside Allah versin gidiyor daha gelmiyor, sonra süpelendim bu niye miyavlıyor kanepeyi açtım, baktım o küçük yavru tek var orada diğer yavru yok, annesi hepsini almış onu almamış, bir söz varya öldürmeyen Allah öldürmüyor. Bu da onun gibi birşey, ufacık daha gözleri açılmamış, ve bir haftadır aç, ama halende ölmedi, sürekli ağlıyor, süt vermeye çalışıyoruz içmiyor. gözleri açık olsaydı, o zaman sorun yoktu içimiz rahat ederdi, bir de yürüyor gözleri kapalı, ne yapacağımı bilmiyorum bu durumda.