Vardır anasının bir bildiği... Doğada böyle şeyler oluyor ama içiniz rahat etsin, biberonla arkadaşların dediği gibi beslemeye çalışın, şimdilik yapılacak en iyi şey bu görünüyor... Bu arada tebrik ederim, Allah razı olsun...