TRScriptos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pardon iş işten geçmiş ama, aylık ortalama 20$ getiren bir blog için neden 40 ytl fiyat biçtiniz? Meraktan soruyorum, değer ölçme bakımından.
Açıklaması...

izmirli_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eylül başı kamptaydım abim şablonla falan oynamış eylül ayında biraz düşüş yaşadı site. 1. yada 2.sıradaydı şu an 5.sırada bende zaten uğraşamadığım ve yüklü miktarda borcum olduğundan satıyorum bloğu.