Konu
CS4 23 Eylül'de çıkıyor
13-09-2008, 20:21:36
#3
ooppsss
Profesiyonel tasarımcıların hala CS2'den vazgeçiceğini sanmıyorum inş. bu bizim için daha cazip gelir.