ayıp ya, adamın yalnış sonuç gösteren biryere göre boşta dediği belli, neden - rep veriyorsunuz ki,

Aslında olayın can alıcı noktası,
arkadaşın banka.info gibi bir domaini boşta görüp, info olduğu için kaydetmeye yeltenmeyip forumda paylaşması

Ben boşta görsem bank.info yu elim ayağım birbirine dolaşırdı herhalde